söndag, september 05, 2010

Ska du åka på Scrapgalens kryssning?!

Har du anmält dig till Scrapkryssningen än? Den går av stapeln 15-17 oktober och vi kommer ha sååååå grymt kul!! Jag kommer hålla en av kurserna och tillsammans med de andra tre helt fantastiskt grymma ledarna så tror jag det kommer bli helt underbart roligt!

Du hittar mer information HÄR, om du ännu inte anmält dig, om du tvekar så gör inte det! Häng med, vet jag!

Och så vill jag ju såklart inte bara peppa dig med ord utan visa en LO med lite utav det material jag kommer använda på min kurs. Det här är INTE den sida vi kommer skapa på kursen, men såhär kan man leka och använda "mitt" material.

Jag funderar och tänker lite på vad som är en webmoster-layout, men kommer sällan fram till nåt riktigt slutgiltigt... Det är så olika.... Oftast så handlar det om färg och cirklar i alla fall och det är det ju på denna sida ;-)












Tjingeling och ha det gott, vi ses i oktober!

7 kommentarer:

Lilla07an sa...

GUUD vilken härlig LO, Helene. Så underbar. Attans att inte jag kan åka på kryssningen *snyft*.
Men visst är det kul å kladda? *s*.
/M

Anonym sa...

Wow Den där LO var så cool. Älskar blandningen av färg, sytt journaling. Önskar att jag kunde skapa så där fint. Helt underbar.

Anna sa...

Kanonfin layout vännen!

Synd att det är så långt att åka annars hade det varit kul med kryssningen, kurserna verkar kanoners kuliga.

Solkramen Anna

Wildärtan sa...

Så läckert och snyggt!!

Elin sa...

Så snyggt! Jag vill verkligen åka med på kryssningen och jag kommer nog anmäla mig fast jag får åka själv. Alla mina scrapvänner velar så mycket, men jag vill verkligen åka med.

Hoppas ni tar hand om en ensam liten MOE där på båten! :)

Millanprillan sa...

Åh, vilka härliga färger! :) Hade ju helt bestämt mig för att åka på kryssningen, även om jag blev själv, men nu blev jag överraskad av ett par vänner med att få gå på Ladies night - precis samma helg! Men det kan ju också vara trevligt ;) Jag får satsa på nästa gång helt enkelt och hoppas på att ni är med då också!
Kram Millan

sabine75 sa...

vilken härlig LO, så otroligt läckert :)

/kram