fredag, mars 01, 2013

AJ: Believe in your dreams

En liten sida i min art journal.... Det lyser lite mer gult och är mer blekt blå än det är i verkligheten, men hej! Ni får se min lilla sida iaf!

En söt liten sjöjungru som ber dig att tro på dina drömmar :)


Älskar att "skugga" med Inktensepennorna. De är lika lätta att använda som vanliga akvareller, men är sen permanenta då de torkat.... Ljuvligt!


Dammat av några av mina foamstamps som säkert har 8-9 år på nacken nu. Fonten och storleken passade perfekt till ordet "dreams"


Älskar min Mod podge med glitter i!






3 kommentarer:

Ziro sa...

Vilken söt liten sjöjungfru!

Ziro sa...

Glömde: jag gillar alla stänken och glittret!

Anonym sa...

Longport laser treatment rosacea

Feel free to surf to my homepage ... Chetek rosacea doctor