torsdag, mars 28, 2013

LO: Rida

Här är mitt andra bidrag till Scraplagrets påskcrop! Blev så fantastiskt inspirerad av tävlingen med bildinspirationen, man skulle inspireras av en bild på en vit hylla fylld med saker de vårlika färgerna gul, turkos och rosa. Åh, fantastiska färger!!

Jag blev oerhört inspirerad och hade flera idéer i huvudet, men det var denna som kom ut från fingrarna när jag väl satt nu på förmiddagen :) Jag inspirerades såklart av färgerna och har med gult, turkos, rosa och vitt. Sedan inspirerades jag av att alla sakerna i hyllan var placerade framför och bakom varann, på så sätt la jag papper och kakservett i lager. Jag lät paljetter, blommor, brads och fjärilar "trilla ner" från överkant till nederkant - lite som att ha många saker i en hylla....














6 kommentarer:

Nenne sa...

vilken härlig tolkning! Tack för att du är med och leker! :)

ScrapMyran sa...

Tokläcker! Känns verkligen som godis för ögonen

Linda LW sa...

Åh, FRÄSCHT skulle jag säga! Läskande som fruktiga sorbéer en dag med blå himmel och strålande solsken! Snygg tolkning!

Anonym sa...

Jättevårigt och undebart fint! Blir sugen på att vara med själv. Tack för inspirationen!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Nämen! Ännu ett urläckert bidrag! Vilket sött foto på den lilla ryttaren. Tack för din kanonfina tolkning av utmaningen! Kram!

Anonym sa...

Detta var ju fantastiskt läckert! Gillar verkligen effekten av att det "trillar ned" saker i dessa godisfärger, mot den kritvita bakgrunden. Blev scrapsugen nu när jag ska gå till kojs och allt :)