lördag, mars 30, 2013

Dagens foto - 130330 - påskafton och Leah 6 år

Påskafton! Som Aston längtat, fast han säger "På påskdagen får man sina påskägg, jag säger påskdagen mamma. Visst får jag det?!" Och ja, det får han ju säga, även om han fick sina påskägg idag ;-)

Vi åkte hem till min syster Linda och träffade henne och hennes underbara familj, min mor och så min syster Lotta och hennes lilla Noah. Underbart med all mat, alla barn och alla skratt!! Ljuvligt!

Vi passade oxå på att fira Leahs 6-årsdag, hon fyller egentligen nästa helg. Men då är hon hos sin pappa så vi firade stora tjejen idag!


Barnen målade lite påskägg....






Coolingen


Finaste kusinerna!! Leah, Tuvalie, Jonathan, Isac, Aston, Charlie och Noah + katten Nisse!!


Paketöppning.... Har man inte firat jul, födelsedagar och sånt tillsammans så är dagen perfekt för sånt!


Isac blir "attackerad" och kramad av Sheeba


Finaste 6-åringen!!

Inga kommentarer: