onsdag, mars 06, 2013

LO: Just me

Här kommer äntligen min LO från mixed mediakursen som Ania "Finnabair" Dabrowska höll i Stockholm för några veckor sen. Först tänkte jag att detta kanske inte var så mkt kurs för mig, eftersom jag inte är så grungig och steampunk av mig. MEN jag är fantastiskt glad att jag gick denna kurs, fick så många idéer och uppslag och lärde mig nya tekniker! Så skoj och jag kommer absolut att använda dessa i mitt framtida skapande!!

Jag måste säga att det är fantastiskt roligt att gå kurser, man lär sig så mkt nytt och får ny inspiration! Till hösten kommer Scrap-Perra anordna ett härligt event i månadsskiftet aug-sept och där ska jag gå någon kurs. Och i oktober anordnar Stockholm ScrapClass ytterligare ett event och där tänkte jag oxå insupa lite mer inspiration.... Ses vi?!!!
















7 kommentarer:

Sara sa...

Åh, den blev jättefin! :)

Jag ser verkligen fram emot att gå hennes layoutkurser i oktober.

Kajsan sa...

omg!! SÅÅÅ snygg!!! <3 Älskar färgerna och ja... ALLT!!! :)
Måste nog kika lite på att gå nån kurs ;)
Kommer du till Annexet?
Kram Karin

webmosterhelene sa...

Tack, tjejer!!

Karin, jag ska till Annexet - båda dagarna!! Ska du?! Vi ses där i så fall, kanske vi kan försöka sitta nära varann?! Saknar dig!

Kram

Jozebelle sa...

Jag tyckte att det var precis lagom mycket dekorationer på din LO den var mer i min smak än många andra jag sett som haft på för mycket för min sak. Jag vill inte säga att de andra är ful men....

Kajsan sa...

Jaa!! Jag kommer till Annexet! Vi får höras innan per tfn och se till att vi sammanstrålar där inne! Vore toppen att sitta nära! Saknar jag med!! Kommer med Stina och Lillblomman bla... :)
GU så kul!!! ♥♥♥
Kramis

Anna sa...

Wow vilken layout!

Vårkramen Anna

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så roligt att få se den igen! Håller med, var tveksam till stilen men blev otroligt inspirerad! Måste också se till att fota av min. Har fixat mitt nedmistade foto nu ;) Kram!