fredag, mars 22, 2013

LO: My baby

Igår var det en rolig teknikutmaning på SWE-bloggen. Nämligen en kombo 3:a, där man skulle använda färgen turkos, mesh och fjädrar.

Jag visste direkt att jag ville göra egna fjärdrar och har frihandsklippt alla dessa. Det gjorde att sidan tog drygt 3,5 timme att göra. Väl använda timmar eftersom jag blev märkligt nöjd med denna sida, som ändå är lite ovanlig för att vara gjord av mig.

För att hitta mesh (ett slags nät), grävde jag djupt i mina lådor och fick fram mesh som jag haft i mina gömmor i drygt 10 år.... Ja, 9 i alla fall.... Den som spar hon har!

För att få det turkosa att synas lite mer har jag valt att  stänka ut med turkos mist, ha turkosa halvpärlor, turkos fotomatta, turkosa minibokstäver, turkosa vimplar, turkos twine, turkosa brads ;-)


Bakom de små turkosa bokstäverna ser du meshen :) Läckert blir det, lite struktur....










Inga kommentarer: