fredag, april 15, 2016

DAG 10 - galen dag!

Idag började dagen med en härligt fantastisk morgonpromenad på drygt 2,5 km... Det var ett ljuvligt väder!

Eftersom jag visste att vi var ett gäng tjejer som skulle stavgå på kvällen så valde jag att ha en riktigt soft dag med pyssel i studion och återhämtning.... MEN tanken smög sig in att jag var lat som inte var på Itrim och körde ett pulspass under dagen. Galet va?!

Vid 18:30 möttes jag, Anna, Camilla, Elin och Loulou upp och gick ett låååååååångt stavgångspass på 8 km i raskt tempo! Fantastiskt roligt och för mig som är rätt otränad var det lite tufft! Men är så glad att vi tog den långa turen.

Under vår stavtur så åt Fredrik och barnen middag tillsammans med Ronald och deras barn. Anna åt sen middag medan jag drack en shake och lyxade till det med en Coca Cola light.... Det känns inte så svårt att hoppa över mat, även om det skulle känt gudomligt gott att äta de där smarriga hamburgarna med barbequesås, halloumi och grönsaker.... Men men, jag är duktig som kör STRIKT!!

Efter ca 10 min inomhus så började jag frysa som en tok, det gick inte över trots tjock filt och allt... Så jag bad resten av familjen om att det var dags att ge upp och bege oss hemåt.... Jag gick hem i rask takt och till Astons förtjusning sprang jag sista 60 m typ *hahahaha* Sen tog jag mig en LÅNG välförtjänt och behövligt varm dusch!

God natt och sov sött!

Inga kommentarer: