fredag, april 01, 2016

Snart börjar det!

Det är inget aprilskämt, trots att det är den 1 april idag.... Jag har nu varit på Itrim Spånga på det där första samtalet, eller ja hälsosamtal. Det räknas inte in i programmet utan är en första koll. Itrims koncept tilltalar mig, efter all research jag gjort.... Snabb viktnedgång, träning, coachsamtal, workshops, kontinerliga uppföljningar och vägningar för att sedan förändra livsstilen  och få in framförallt träningen i mitt liv!! Det är den som jag verkligen behöver, att inse att investering i kroppen genom att lägga tid på promenader, stavgångsturer och gympass ÄR egentid och att man ändå hinner se sina favoritfilmer eller pyssla i studion... Man mår bara bättre liksom!

Det var inte skoj att se vikten denna första gång, 88,1 kg som jag gissat. Men det peppar mig att ta tag i detta. Nästa vecka träffar jag coachen Maria och det kvitto jag då får kommer vara startpunkten för min resa mot ett hälsosammare jag!

Inga kommentarer: