fredag, december 23, 2016

DAG 260 - cover girl

Körde ett pass idag, hann ju inte träna igår eftersom jag bytte jobbpass från kväll till dag (de behövde hjälp på bemanningssidan under morgonen).... Men tränade idag på morgonen innan jag tog mig ut i julrushen för att inhandla sista julklapparna....

När jag  var på väg därifrån så frågar en av tjejerna i receptionen om jag sett reklambladet med mig på?! Hahaha, hade missat det!! Så här nere är den ena reklamlappen, nu är jag officiellt Itrims ena cover girl då....

Den som känner mig, på riktigt känner mig, vet att jag ALDRIG har löptränat! Jag har hatat att springa. Jag har mått dåligt, svimmat och fått blodtrycksfall ända sen jag var ung. Men nu har jag ett nytt mål för våren 2017... Jag ska lära mig att springa med målet att springa ett Color Run-lopp i sommar! DET blir en utmaning utan dess like och Dennis på Itrim Spånga får en rejäl utmaning i vår då han lovat att hjälpa mig hahahaha....

Så då vet ni vad jag kommer hitta på! Håll tummarna för mig, att jag fixar det här... Eller - jag KOMMER att fixa det! Det sitter faktiskt bara i hjärnan....

Inga kommentarer: