söndag, december 04, 2016

Vecka 35 - veckans motion

Måndag: 9600 steg, vilodag
Tisdag: 7500 steg, vilodag
Onsdag: 11529 steg
Torsdag: 13547 steg
Fredag: 5701 steg
Lördag: 7628 steg, vilodag
Söndag: 11029 steg

Sjuk, sjuk, sjuk! Jag har ingen feber, men hosta och ont i halsen, huvudet och kroppen. Fy 17, säger jag bara!! Men jag tränar mig mentalt att verkligen ta det lugnt! Jag har jobbat, men det är typ allt jag orkar med och knappt det egentligen. Första dagarna denna vecka var dock både jag och Charlie hemma, snuviga båda två. Hans gick dock över fort, mitt hänger kvar även på söndagen.

Hoppas jag blir frisk snart igen!! Vill återgå till att träna, nu är man ju lite orolig för att vikten ska ta sig uppåt igen då jag inte tränat på 2 veckor. Men det borde inte göra någon större skillnad, eftersom jag försöker vara duktig med maten (ätit några extra pepparkakor dock, nåt roligt måste jag ju ha).....

Inga kommentarer: