tisdag, maj 16, 2006

Jag antog en scrapliftutmaning på Scrappiz

Antog en liftutmaning på Scrappiz och har liftat en av Flowerets fina sidor! Sidan är mer tonad i verkligheten och inte så färgstark... Försöker leka och inte fastna i en stil, vet ej om jag lyckas... Vad tycker du?

Orginalet:


Mitt alster:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Fancy Pants (orange)
Akrylfärg, chipboardhjärta + tags: Making Memories
Fotohörn: Daisy D
Foamstamps: Lil Davis "Bonnymede"
Bakgr.stämpel: Hero Arts
Bokst.stämplar: PSX Antique
Övrigt: fluid chalk, broderitråd, pennor

----------------------------------
Sen har jag även scrapliftat EmelieV:s fina LO:

Jag fastnade för färgkombon, fotonas placering och alla blommorna!

Här är mitt alster:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Daisy D
Fluid chalk: ColorBox
Magnetstämplar: Making Memories "evolution"
Blommor: Prima
Glitterlim: Stickles "Pink"
QK-bokstäver: Abigail
Fotohörn: Heidi Swapp
Floss: Karen Foster
Övrigt: pennor

1 kommentar:

kattis sa...

verkligen snyggt blev de ialla fall, visar ialla fall mina få sidor på min blogg , ska nog lägga upp dom senare på mysbebbarscrap