måndag, maj 29, 2006

Nya scraplifter

Ja, jag vet :) Jag är galen, men det är fantastiskt skoj :)Denna gång har liftat Annelies och Katarina76:s fina LO:s på Scrappiz. Tack för inspirationen!

Färgerna är inte helt överensstämmande med fotona, och så är egentligen det turkosa mer passande till papprena, men jaja....

Annelis LO:


Mitt alster:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Crate Paper
Fluid chalk: ColorBox
Akrylfärg + turkosa brads: Making Memories
Chipboardbokstäver: Making Memories + Heidi Swapp
Pilar: mall från Basic Grey Chipboard
Floss: Karen Foster
Övrigt: pennor, brads (koppar)

---------------------------------------------------------------
Härligt att få dessa förstoringar scrappade, de har legat ett tag utan att jag visste hur jag skulle göra med dom :) Men nu är dom scrappade *skönt*
Katarinas sida:


Min tolkning:


Har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Scenic Route
Fluid chalk: ColorBox
Chipboardbokst, akrylfärg, fuzzy rubons + chipboardstjärna: Heidi Swapp
Ink: Ancient Page
Bokstavsstämplar: från Panduro
Floss: Karen Foster
Övrigt: pennor, brad, stjärncharm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så flitig du är på att scrappa nu. Bra jobbat Helene! Snygga blev de med! =)

Sandi sa...

Hej hopp, har varit inne o tottat på fina alster o läst lite.
Hoppas du är frisk igen!
Kram S