onsdag, maj 03, 2006

Ny sida på G

...men hittar ingen ro... :-s Lite synd när det blir så, men jag har iaf förberett en sida :)



Jag har scrappat det stora fotot tidigare, i en mindre version, om jag minns rätt... Men de här papprena passar så himla bra till (orange på framsidan och randigt multicolor på andra), så jag ska scrappa det iaf :))) Men inte ikväll, det får bli imorrn eller i helgen eller nåt...

Just det, imorrn eller på fredag förmiddag måste jag ut och köpa en födelsedagspresent till min guddotter Matilda. Hon har bestämt, och var oerhört bestämd i den frågan, att hon vill ha en armbandsklocka av mig - och ingen annan. Och den ska vara rosa eller lila :) Ja, jag ska göra mitt bästa *s*

Sov gott! Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan också scrappa samma foto flera gånger! Gillar man det så gillar man det ;-) Hoppas du får ro till att sitta och pyssla snart igen, och lycka till med klockletandet ;-) Så charmigt med de bestämda små damerna!

Anonym sa...

Väntar spänt på att få se det färdiga resultatet!