söndag, maj 28, 2006

Scraplift igen...

Scrapliftstafetten på Scrappiz fortsätter och jag har nu liftat ytterligare en av kekstrands fina LO:s! Tack för inspirationen!

kekstrands orginal:


Mitt alster:

Texten på fotot kommer från en reklamskylt i tunnelbanan, som jag gillade :)

Jag har använt:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat: Basic Grey
Fluid chalk: ColorBox
Bokst.stämplar: fr. Panduro
Chipboardhjärtan + gem stickers: Making Memories
Akrylfärg: Heidi Swapp
Floss: Karen Foster
Övrigt: pennor, brads

4 kommentarer:

/Camilla sa...

Så skönt att du mår bättre, jag har saknat dina underbara layouter, du är ju alltid så produktiv :) Den här var ursnygg, så läckerg färgkombo, och texten är jättefin!

Anonym sa...

Tack för besöket hos mej!

Passar på att berömma dej för alla de vackra layouter du formligen sprutar ur dej! Inte så lite imponerad är jag faktiskt. Ska sätta mej och slåss med foton jag med. Måste bara leta reda på inspirationen först.

Anonym sa...

Snygg tolkning! Jag gillar skarpt dina LOs. Det är en så skön blandning av balans och enkelhet men ändå så händer det massor.

Jag har en liten fråga om din blog (hoppas att det är ok att jag frågar). Hur gör du för att få besöksstatistik?

Anonym sa...

Tackar för hjälpen!

Nu ska jag gräva lite till i koderna och fixa till sidan lite till. :-)