onsdag, maj 10, 2006

Trötter

...det är jag det! Känner mig rätt färdig som människa idag. Har haft endel att göra idag och har endel att göra på jobbet de kommande 2 dagarna oxå. Men sen är jag ledig i 2 dagar :)

Ska ut på stan och shoppa loss med killarna på lördag, de behöver lite nya shorts, t-shirts, underkläder och sånt. Återstår att se hur mycket vi handlar, men de ska hänga med iaf för att hitta egna kläder :)

På fredag ska Martin klippa sig, han är verkligen långhårig - för att vara han - just nu. Så nu är det dags med ny frissa :)

Har suttit och tittat på endel av mina fiiiina scrapsaker som ligger på vardagsrumsbordet. Tror du jag fått nåt gjort? Icke! Hittar inte inspirationen, känns som om allt jag gör ser likadant ut osv. Klart det gör, det är ju jag som scrappar mina sidor, och man kan inte vara nyskapande hela tiden. Men ibland är det på nåt sätt inte lika roligt som annars. Påsen med foton gäckar mig, jättefina foton som känns urtråkiga *s*

Jaja, I-landsproblem, jag vet.... Det är väl våren som är här, så jag får försöka hitta fotoobjekt istället... Blääääää...

1 kommentar:

Anonym sa...

du är så härlig Helene - för du ser på dina lediga dagar som vi alla borde: "sen är jag ledig (hela) 2 dagar" - istället för att tänka ynka 2 dagars ledighet, som många av oss andra gör... Definitivt något jag försöker lära av!

Imorgon ska jag vara hemma och tänkte göra ett experiment - inspirerat av 12-los-på-en-kväll-artikeln i CK: att simultanscrappa ett par tre los samtidigt... Kör jag fast på en kan jag jobba på en annan medan jag funderar. Vet inte om det kommer att funka, men jag tänkte testa i alla fall. Du som är snabb från början kanske inte gillar den idén, men om du ändå sitter där med alla grejerna och inte får till det... Tror inte man ska göra så med sina mesta favvo-foton, men med vanliga vardagsfoton som man behöver "få gjort", tänkte jag...