tisdag, maj 02, 2006

Jag har feber och har skapat...

...ja, jag och Robin har oxå fått feber... Inte lika hög som Martin, men ändock...

Så nu på kvällen har jag suttit och tittat på Bones och på CSI och samtidigt scrappat lite :) Innan jag åkte till Barcelona fick jag mitt designteam-paket från Scrapaddicted, men hann inte göra mina bidrag innan jag åkte... Men här är dom :)


Den här är en underbar utmaning :) Inte mina vanliga färger och BG-pappret med fågeln är ett av de svåraste papper jag vet... Men jag utmanade mig själv att verkligen få med fågeln och denna känns kanon :) Denna LO är gjord i stundens ingivelse... Ville ju ha med fågeln och då växte denna fram, utan skissande eller nåt först :)


Denna är härligt busig, tycker jag själv då :) Underbara Cherry Arte-papper, som man blir glad av att se :) Skissade denna innan jag åkte till Barcelona, lite lite annorlunda blev den färdig, men inte så mycket :)

Ha en underbar kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig, här är en till som legat i feber men inte orkat skapa :( Ville bara säga att jag tar gärna med mig din länk hem till mig ;) hoppas det är ok!
UNDERBARA layouter som vanligt, gillar båda två.
Kram Theresa