onsdag, december 19, 2007

Brrrr, 15,1 grader på mitt kontor...

Alltså, det är kallt ute... Men att komma till jobbet på mornarna och det är som att gå in i ett kylskåp, hur är det? Det är ombyggnationer i hela vårt hus, där jag jobbar. Vilket gör att det stora problem med värme, kyla, luft osv... Och imorse mätte en av mina kollegor temperaturen i mitt rum och den uppgick till hela 15,1 grader och hela 17 grader i vårt kök :) Rena tropikvärmen - not!!!

Nåväl, sitter här med värmedyna i ryggslutet, fleecefilt på knäna och med kall nästipp *s*

Kanske blir det bättre snart, för det blev verkligen ljud i skällan nu när vi sa hur kallt vi har det... Det är fullt pådrag nu *s*

Men visst håller man sig fräsch i kyla *s* Grönsakerna gör det i kylskåpet iaf, så kanske bevaras jag oxå bättre i kyla än i värme *asg*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att det finns en nedre gräns för hur kallt det får vara på ett kontor väl? Vid en viss gräns så får du gå hem i väntan på förändring.

KRAM

Anonym sa...

Den gränsen borde du kolla upp, för det är emot arbetsmiljöreglerna att jobba i vissa temperaturer för länge..