onsdag, december 12, 2007

Mindre än 2 veckor kvar till jul...

Kan ni tänka er, redan 12 december och jag har ingen aning om vart tiden tar vägen *s* Jag har såklart köpt endel julklappar, men känner mig långt ifrån klar. Har bestämt vad syskonbarnen får, endel till mina killar (men de önskar sig ju helst pengar, sååååå tråkigt att ge *s*)....

Vad Fredrik ska få har jag noll koll på. Vad 17 ger man en data- och racingintresserad 39-åring som har "allt" typ... Att ge kläder varje år känns lite trist, men jaja...

Måste fundera på vad jag önskar mig oxå...
1. En svart kofta
2. Reflexskärmar en silver/vit och en guld/vit (för fotografering)
3. En Canon EOS 5D (snälla tomten!!)
4. Skinnhandskar
5. Färgglada t-shirts (tajta eller lite lösare, men inte såna långa vanliga t-shirts)
6. Ett 67 mm:s skylightfilter till mitt ena objektiv (mitt gamla är slut *s*)
7. Backdrops/bakgrunder med hållare för studiofotografering

Och sen kommer jag inte på nåt mer, har verkligen fått tänka till här *s* Det jag allra mest önskar mig är en 5D! Men det lär nog inte tomten komma med ;-)

6 kommentarer:

badanka sa...

ja kopierar denna lista å sänder till min tomte;)

Anonym sa...

Asch, jag sprang till skåpet och tittade, men det 67mm-filter jag hade låg där var ett UV-filter och det kanske inte är intressant ?

Om det är det, så hojta till så får du ge mig din adress så skickar jag det till dig :o)

Kram

PS! En 5D står högt här också på listan.. men å andra sidan kommer nog efterföljaren i början på nästa år så håll ut ett tag till *S*

Kramar
Ulrica
http://ulrica.org

Anna sa...

Hihihi det var ingen dålig lista du hade där helene. :O)

Vinterkramen Anna

Anonym sa...

Så svårt att önska sig nåt varje år.Hoppas du får din kamera,själv har jag önskat mig scrapeventet av tomten,men räknar inte med nåt julmirakel där.Men drömma måste man ju få göra :-)

AnnaHanna sa...

Lite dyra mek-verktyg kan väl passa en som är racing-intresserad.
Det är som scrapgrejer för en scraptokig. Mer, fler, snyggare, bättre, dyrare... det spelar ingen roll om man redan har en massa - det kan aldrig bli fel :-)

Eller lite racingapparel om du ändå vill köpa kläder. Fast jag vet inte vad som är hippt i hans kretsar.

Det här funkar i mina kretsar:
http://www.simpsonshop.se/index.asp?sida=startsida

Själv kan jag nöja mig med att tomten kommer med en extern blixt och ett par objektiv... jag kan leva med min kamera ett tag till.

Kram //Anna

Jag... sa...

Jomen jag tar en nummer 3 jag med dårå! ;-)