tisdag, december 04, 2007

Fick ett fantastiskt månadskit...

Jag fick ett fantastiskt månadspaket att skapa med av Ilona på Skaparlusten, ett paket helt i mina färger!! WOW!! Stort tack, Ilona!! Vilken ära att få skapa med detta ljuvliga paket!

Först ut har vi mina sommarkillar :) En färgsprakande LO som jag är så nöjd med...


Sen har vi en söt-böna vid namn Tilde såklart :) Under overlayen till höger ser det ut som om det är vit cardstock eller nåt, men det är det inte. LO:n är helt genomskinligt högersidan. En LO jag oxå är grymt nöjd med.


Denna blev inte riktigt som jag tänkte mig, men är superglad att jag scrappat om Robins 17-årsdag till hans album... Lagom till att han fyllt 18 år *s*

2 kommentarer:

Joy for Health sa...

Du får då alltid till det :) Jag önskar att jag kunde skapa som dig! Jag vet att man ska vara nöjd med sin stil, men njaa, vet inte riktigt det ja :P Hur som helst så skapar jag forfarande grejer med den RAK jag fått från dig, så det var en stor inspirationskälla :) Tack igen!

Marie sa...

så läckra sidor Helene!