tisdag, december 25, 2007

Soft juldag!!

Eftersom vi sov över på landet, så fick vi en riktigt soft morgon tillsammans!! Vi sov rätt länge (de flesta av oss var uppe vid 9,30, men Robin gick upp först vid 12-tiden *s* Han är ju en 18-åring)...

Martin lirar på Årets julklapp (??) Guitarr Hero III. Det var en succé även om han spelat det förut på kompisars Playstation... I 2 veckor letade jag och Fredrik igenom varenda elektronik- och spelbutik, på fredagen före julafton fick vi tag på det :)


Robin har kommit upp och fått sällskap av en alltid lika hungrig Nelly :)




Vi åt lunch på landet och vid 15,30-tiden skjutsade vi barnen från Uppsala till Gustavsberg, för att de skulle kunna fira lite jul med sin pappa och familjen där :)

Sen åkte vi hem, jag och Fredrik, och drack te och åt skinkmackor och tittade på filmer hela kvällen :)

1 kommentar:

Camilla Ekman sa...

Här lirar mina killar (mannen och sexårige sonen) också Guitar Hero!! Fast jag ska väl erkänna att jag också tycker att det är ganska roligt... :-)