måndag, december 03, 2007

Påminner om fotosafarin på lördag :)

Tjillevippen och hej!
Tänkte göra en liten uppdatering om fotosafarin på lördag. Tänkte att vi ses kl 14 på Gamla stans tunnelbanestation (vid spärrarna)... Jag kommer vara där då, vet åtminstone 2 som kommer *fniss*

Hur länge vi håller på vet jag ej, det beror på hur länge vi har ork... Jag tar med mig stativet iaf...

OM det ösregnar vid 12-tiden på dagen så ställer vi in det hela, det känns lite tråkigt att försöka fotografera i ösregn...

Är du intresserad av att hänga med, kan du maila mig på webmosterhelene[snabela]gmail.com

Det spelar ingen roll vilken typ av kamera du har :)

5 kommentarer:

Isabella Bjerlöv sa...

Jag vill jätte gärna följa med ju, *avis* :P

Carina W sa...

Synnerligen dålig timing du har, Helene. :P

Klockan 14 på lördag ska jag titta på min dotters dansuppvisning och därefter är det svärfaderns 60-årskalas.

AnnaB sa...

Å det hade varit jättekul, men precis som förra gången så har jag andra saker för mig. Men någon gång hoppas jag verkligen att jag kan hänga med på fotosafari!

Sanna F sa...

Jag hade gärna följt med för ni verkade ha så kul förra gången. Men här är det väldigt mycket som händer just nu...
Hoppas ni får det jätte mysigt ni som kommer iväg!
Kram från SannaF

Malin sa...

Skulle varit så himla kul, men vi flyttar ju i helgen. Kanske kan fråga Johan om han kan avvara mig *asg*