onsdag, augusti 06, 2008

Duktiga Fredrik fotar mig!!

Fredrik är så fantastiskt duktig på att fotografera!! Jag är så glad att han står ut med mina nycker att sätta en kamera i handen på honom och "tvinga" honom att fota mig enligt mina direktiv (och även hans EGNA tankar då och då oxå såklart *s*)...

Idag har vi en mellandag med uppehållsväder, så vi passade på att ta med oss Nelly ut på udden för att fota lite :-) Tur vi har två bra kameror nu, eller hur??

Kolla in kulan in action ;-)


Härliga höbalar!! Jag missade såklart att fota förra veckan då veten stod i full blom (?) på åkern. Men jaja, höbalarna funkar bra... Så får jag försöka ha i åtanke att fota en lite större Bebis vid vetefältet nästa sommar istället ;-)




Vi fotade lite ute i skogen oxå, för att leka med lite annat ljus




8 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Jättefina bilder och ganska stor mage =)
Tur att det finns bloggar så man kan följa vad som händer i folks liv...
Kram //Anna

Anonym sa...

Tjenare Larsson!

Vad bra bilderna blev som du tog på mig och Annika.
Klart man ska bjuda på sig själv. Bilderna som paparatzzi-fredde tog ser bra ut. Ha de gott på landet.


//Johan

Ulrika aka LillBlomman sa...

Massor av fina bilder, tycker extra mkt om nr5! Vad skoj för sonen, förstår att du är stolt! Du har verkligen snart barn i väldigt olika stadier i livet! Spännande! Kramen!

Anonym sa...

Härliga foton på dig o underverket ;-)

Kajsan sa...

Hej! Vilken suverän bild på dig å magen "in action"! Kul att ha såna med! Vad fin magen är! Spännande nu kan jag förstå när det är så nära! :) Följer med spänning här på bloggen :)

Må så gott å ta hand om dig å magen.
Kram från Karin.

Anna sa...

Fina foton på dig vännen!

Sommarkramen Anna

Anonym sa...

Fina bilder på dig! Tur att du har en man som kan hantera kameran, det har inte jag! Men ibland får han till det *lol*
Kul att ha så fina gravid-foton att scrappa sen!
Lycka till med bebis!
//Heidi

Anonym sa...

Vilka jättefina bilder och vilken härliga mage!!!!! :-)
Kram Maria S