fredag, augusti 29, 2008

Snark, dags att sova!!

Puh!! Har jobbat på kvällen, en vecka före BF *s* Inte helt planerat eftersom jag egentligen är ledig just nu. Men skoj att träffa tjejerna :-) Och mao, näääää.... Ingen Bebis idag heller ;-)

Jag har "regisserat film" på mitt nya jobb, en instruktörsfilm med alla de övningar som vi går igenom... "Min" Linda som jag arbetat med i 7 år är en klippa, hon är gravid i v25 och ändå orkade hon stå i vattnet i 3,5 timme och rabbla övning efter övning som jag regisserade och som Mia filmade :-) Det hela blir nog superbra!

Men som sagt, Bebis behagar vänta på sig :-) Imorrn ska jag köpa kräftor, ska ha lite "kräftskiva" här hemma... Älskar kräftor och vi brukar annars vara på landet och äta kräftorna, men så blir det inte i år...

Dags att natta, sov så gott!!

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hann kika in här men icke någon bebbe! Jag har fått mitt datum!! Så läskigt OCH spännande!! Håller tummarna att du inte behöver vänta så länge!! Många kramar!