söndag, oktober 03, 2010

Dagens foto - 101003 - grillning i trädgårn...

Idag har vi en mysig dag på hemmaplan! Mamma kom på den geniala idén att grilla korv och äta den och dricka varm choklad i solen i trädgårn. Kan vi säga att vi njöt allihop?! Underbart och ljuvligt, fram för fler såna här tillfällen!!

Korv i stora lass!


Varmt varmt, pappa får blåsa och smaka av först....


Den nakna sanningen, osminkad mamma med bad hairday... Men hej, vi har det trevligt iaf ;-)


Aston poserar fint i sin nya fina röda jacka som vi hittade på rea igår *love* Mössan är för övrigt en av få saker jag har kvar sen Robin och Martin var små :-) Köpte den till Robin när han var strax under 2 år, så den är drygt 19 år gammal och ser ut som ny :-D Passar Aston perfekt!


Sen måste det ju lekas lite oxå!


Aston sticker iväg på sin fina röda cykel han fått av sin gudfar Johan i somras :-D Den är poppis!

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Mysigt!

Lilla07an sa...

Härlig dag! Gott med grillad korv ute så där.

Kommenterar flera inlägg på en gång.

LOn är superfin och jag håller med. Fjärilarna att klippa ut är sååå fina. Jag föll också för det när jag jobbade med pappren.

Fotot var ju helt galet. Jag blev yr *s*. Klart du måste scrappa det!!!

Och så till slut....det är dags för lite magbilder nu Helene! Vi vill se hur Myran bor, så klart ;)

Kram /M