tisdag, oktober 05, 2010

LO: Sovprins

Mmmmm, nyfödda barn är så ljuvliga! Och sovande nyfödda barn.... Ja, man kan titta på dom i evighet, de är helt underbara :-) Aston var verkligen inget undantag.

Jag fick ett så fint paket med underbara och lite annorlunda bebispapper från Scrapgalen, tillverkaren är Theresa Collins och jag är dunderkär i dessa! Så enkla att arbeta med *kärlek*


Lite detaljbilder kanske? Vacker krona i overlay


Läckra papper i form av måttband klipptes till och rullades lite


3D-effekter är lite skoj, som det rullade "måttbandet"


Rubrik med två fonter, min vana trogen... Har fått användning av lite eget GAMMALT material oxå, bandet och det söta pärlhjärtat ;-) Jepp, ibland går jag igenom mina gamla gömmor oxå

2 kommentarer:

Sanna F sa...

Underbar!!!!!!!!!

Tora sa...

herre vad fint!
Önskar jag var lika duktig :)