måndag, oktober 04, 2010

MVC-besök - ett besök att vara stolt över

Nu är jag på väg hem från dagens MVC-besök. Och denna graviditet har jag varit mycket glad varje gång jag gått därifrån. Varför? Jag är glad, löjligt glad, och stolt över att jag håller vikten, att den inte skenar iväg än så länge. Har fortfarande inte gått upp nånting, utan håller mina -2,5 kg sen inskrivningen!

Övriga siffror då:
Vecka 19+1 idag
Fosterljud: 150
Blodtryck: 100/60
B-glukos: 6,6
Hb: 130

Ja, detta var ett besök att vara stolt över :-) Och det är jag.


{Bloggar på språng med min iPhone}

2 kommentarer:

Wildärtan sa...

Åh vad härligt, Helene! You rock!

Linda sa...

Nä men... nu har jag missat något. Är du gravid??! :-) Eller ja, såklart du är om du bloggar om en mvc-rapport! Vad roligt!! Grattis!!!

Känner på mig att det är en lillasyster där inne i din mage... <3

Kramar i massor.