lördag, oktober 30, 2010

LO: Väntans tider

Gillar inte du starka färger?! Det gör jag! Iofs så tycker jag om även dova färger, pastellfärger eller puderfärger MEN det är roligt att få chocka loss med riktigt starka färger ibland. Som de här fantastiska Primapapprena som Ilona på Skaparlusten skickade mig. Me love!! Så underbart läckra de är!!

Och så älskar jag detta fotografi på mig själv som Åsa tog på mig då jag väntade Aston - ego jag vet, MEN det kändes helt fantastiskt att få känna sig vacker som höggravid. Känner mig inte alls vacker under denna graviditet, inte än iaf ;-)


Blommor i lager-på-lager och en härlig stor brad från YouDo i mitten!




Som jag skrivit innan, jag älskar verkligen tags. Så användbara!


Låååång rubrik!

4 kommentarer:

Maiden sa...

Härlig layout till ett underbart foto! :-)

La Vikinga sa...

Färgglad och glädjande att titta på! Alltså man blir glad bara av de fina färgerna!!!

Charlotta/ La Vikinga

Camilla sa...

Men gillar gillar!!!
Vilka underbara färger.
Superfin LO

Malin sa...

Om man inte känner sig vacker under graviditeten, så brukar det vara en tjej där inne, så det blir min gissning! Trots det, så tycker jag att du ser alldeles strålande ut! Stor kram!