måndag, september 17, 2007

Hej vänner!!

Hemma igen från mässan i Göteborg... Det har varit helt fantastiskt underbart och jag och Jenny har haft det fantastiskt skoj tillsammans... Det blev mycket prata, mycket mycket skratta!! Helt underbart!!!

Jennys bil gick sönder på fredagen, så vi har till och med mekat lite *s* Det gick alldeles utmärkt, eftersom det "bara" handlade om att fylla på servo-olja. Men duktiga var vi ;-)

På lördag kvällen gick på grekisk restaurang med Malin, Annika, Erica och Helene. Vi skrattade så mkt att jag hade ont i magen :) Tack för en underbar kväll!!! Minnesvärt, jag är ju "bara Helene" ;-)

Intensivt är det att jobba på mässan, men så underbart kul!!! Är nu såååå trött, framförallt efter en oerhört intensiv dag på jobbet oxå.

Den här veckan kommer det bli galet mkt skapande, men ikväll tog jag mig "ledigt". Har packat upp mina inköp från mässan... Puh!!!

Tjingeling!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg dig i montern när jag susade förbi, men då såg ni inte så upptagna ut. Kan tänka mig att ni hade det värre på lördagen! :)

Jag... sa...

mäh fuskis! jag vill ju oxå ha massa kul! :-D

Therese sa...

HEj Helene!
Jag såg dig i lördags men ville inte störa, du scrappade för fullt :)
Nästa gång får jag komma fram o prata lite.
Ska du till Helsingborg oxå?

Therese

Malin sa...

Fniss Jag gillar dig även om du e "bara Helene ;)
Tack för en toppenhelg, hoppas det gick bra att komma hem!
Här kommer länken till stämplarna
http://www.pinksugarpop.com/shoppe/
Ha det gott å skapa inte sönder dig nu, njut av att vara hemma oxå!!
Hoppas vi ses igen Kram Malin

Anonym sa...

Alltid lika kul att träffa dig Helene! Har ju förmånaen att lära känna dig innan du blev Helene med hela scrappsverige. :O)

Hoppas tiden går fort till februari.

Höstkramen Anna

Erica sa...

Tack för senast du också. Det var spännande att få träffa "bara Helene" ;-) :-D

Ellison sa...

Skoj att träffas igen Helene :) blev så impad av dina fantastiska alster du hann med att skapa..

Anonym sa...

Det var himla kul att träffa dig och Jenny. Ser redan fram emot mässan i Stockholm. Hoppas ni fick många nya "kunder" också. Kram!