onsdag, september 12, 2007

Holland dag 3 - foton

Lördag 8 september... Denna morgon hade vi "sovmorgon" och klockan ringde kl 7... Målsättningen denna morgon var att ta massor med bilder vid en lång graffitimur... Vilket vi också hann med. Vi var så inne i fotograferingen att vi nästan glömde tiden och Corinne kom till sin kurs hon skulle hålla i drygt 30 min innan den började ;-)

Ljus och mörk! Corinne tog bilder på mig och Lucy och bara på mig... Ursäkta om det blir ett litet ego-inlägg, men det är lite roligt att få såna där riktigt bra bilder på sig själv ;-)






Ibland är man ego, tycker om denna bild så mkt...


Och så den fantastiska muren med massor med graffitimålningar. Det var tyo 12 sektioner med olika målningar på varje... Vi hade tyvärr lite ont om tid, så vi hann bara med att fotografera vid några få av väggarna.

För mig var det iaf viktigt att fotografera vid blomman :)


Underbar bild på en vacker Corinne... Jag tog den på henne och hon är oerhört fotogenisk!! Corinne, you are so beautiful!! Love this shot!


En livfull och fantastisk bild på en fantastisk tjej!!!


Lite bus är skoj oxå ;-)


Även denna dag hade vi massor med inspirerande kurser, är så glad att jag var här!! Glad att Lucy frågade mig :)

Snygga tjejer, va?! Blåser massor med kyssar... Kurserna är slut för dagen och vi har en snabb fotorunda utanför lokalen.


När alla började droppa av från stället så sprang jag, Lucy, Barbara och Fauve runt och fotograferade i grannskapet. Jag är så avis på alla färgglada dörrar, containrar och annat skoj de har här...

Barbara och Fauve var fantastiska!! Underbara tjejer! Girlies, you're awesome, miss you already!

Brudar med attityd. Barbara, jag och Fauve... De här tjejerna är helt helt helt underbara!! Such dolls!


Lite oskarp, men jag gillar den :)


Vackra Fauve!!! En ny vän har intagit mitt hjärta, en sådan underbart fantastisk tjej.


Barbara, så ljuvlig!


Fauve får leka med min kamera och tar härliga foton på mig :)


Vem gillar jordgubbar?? JAG!


... och Fauve


Ute på matjakt hittade vi denna gröna underbara tegelvägg


Och så en översiktsbild, så man ser hur nära vi hade till stranden. Vi bodde där Lucy står för att öppna dörren...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad många härliga foton!! hade inte varit fel att vara där. :O)

Höstkramen Anna

Sanna F sa...

Å vad fina foton!!!!!
Klart att man får vara lite ego ibland va!!!!

tanja sa...

Vad häftiga bilder det blir med alla dessa färgglada bakgrunder!

Fauve Design sa...

Love these pictures.We are cute!

Anonym sa...

You really make great pictures Helen.
I am thankfull that we met in Holland and that we had some great laughs together too.

Anonym sa...

nice meeting you!! And thanks for the pictures :D will send you the ones I have! when i am back in curaçao