måndag, september 10, 2007

Honey, I'm home!!!!



Jag är hemma efter en av de mest fantastiska helgerna i mitt liv nånsin!! Att åka till Katwijk i Holland för att scrappa var en upplevelse, MEN för mig har det varit lika roligt att fotografera och träffa 2 underbara nya vänner Corinne och Fauve (hi cuties!! I wish we weren't so far away from each other... Well, we need to travel then *lol*).

Lucy, jag och Corinne har tagit de mest fantastiska bilder och bara jag tog över 700 fotografier på 3,5 dygn (varav 2 av dessa satt vi ju inomhus och skapade på dagtid). Jag vet att jag kommer få ca 1000 foton till av Lucy och Corinne...

Ska uppdatera bloggen med några av mina favoriter sen.... Från stranden, från beach partyt, från grafittimuren med massor med olika målningar, från underbara garagedörrar och containrar, från Amsterdam och annat... Weeee!

Jag är nu rik på alster, kunskap, foton OCH nya vänner!!! Så underbart!!!!

20 kommentarer:

clara sa...

ooo jag älskar holland. Lyckos dej!!!

Ellison sa...

Låter som en fantastisk helg Helene! Får skriva dit Holland nu på "Länder jag vill åka till-listan" ;) Ser fram emot att se fler foton. Kram

Malena sa...

Sover du ingenting??? Hur hinner du allt???

Anonym sa...

Gud så härligt!!!!

Anonym sa...

I had such a good time meeting you and I miss you already. love this picture of you!

corinnexxx

Anonym sa...

I just loved meeting you and making tose marfulless pictures.
We will meet again.

Barbar@

Anonym sa...

Det låter helt underbart! :)

Anonym sa...

Åhh vad det låter härligt. Jag vill också åka på scrapphelg :-)

Malin sa...

Åhhh det låter ju som om du har haft det dötrist..tråkigt å åhhh alldels underbart ;)
Avundsjuk var namnet!!
Skönt att ha dig hemma igen så vi kan få kika på allt fantastikt du gjort!

MarieG sa...

Men sååå underbart det låter.. ser fram emot att få veta mer....ALLT!!!

Anonym sa...

Så härligt det låter!

Anonym sa...

ja vad är väl en kväll på slottet....Låter som du haft en underbar helg!

Sollan sa...

Välkommen hem!! Vad härligt det lät. Underbart!!!
Kramen Sollan

Marie - Med mina händer... sa...

Vilken kick! :-D

Anonym sa...

Jisses, vad du hann med mycket på de få dygnen.. men underbart att höra att du haft det så skoj!!!

Jag tror dock du ska få åka med på en riktig fototur nån gång.. för 700 bilder på 3.5 dygn.. det är inte mycket att komma med *fniss*.. :))).

Jag ser med stor spänning fram emot fler bilder! Du är duktig som fotograf.

Varma hälsningar
Ulrica

Laila sa...

Har aldrig varit i Holland, men dte är säkert i sig en upplevelse. Att sen få vara med om nått sånt här... Det lever man gott på länge.

Anonym sa...

Härligt :D
Ska bli kul att se fler bilder.

Christine sa...

*avis*
Gud va kul!!!
Väntar med spänning på fler foton;)

Jag... sa...

Det låter som att du haft en underbar resa!!

Mikaela sa...

Hmmm jaha, det där låter ju inte aaaaalls kul, jag är hemma för vård av vattkoppeunge, det är grejer det. Inte aaaaaalls avundsjuk! Grymt sa grisen om fotografiet!