tisdag, september 18, 2007

Nya alster....

Mmmm, vet ni att Forma hantverk har släppt en helt underbar pappersserie med jul- och vinterkänsla?! Jag har skapat två layouter med deras papper, för SWE-bloggens räkning... Äntligen har jag fått lite vinter- och julfoton scrappade :) Hade en LO till på G, men tiden räckte inte till... Jaja, den får komma senare då ;-)

Här är iaf mina enkla alster, skönt att skapa enkelt ibland oxå...

Det här fotot är ett av mina favoriter från en fotorunda jag och AnnaE gjorde i december förra året. Det fick symbolisera mitt behov av att varva ner...


Och så en om glidarna Fredrik och Patrick *hihi*


Tack för titten och TACK för alla snälla, härliga, underbara kommentarer!!! Ni gör mig så glad!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dåläckra layouter helene!

Höstkramen Anna

Sara sa...

Hur snygga som helst! Gillar den "julmys" jättemycket å eftersom jag ÄLSKAR att åka "lagg" så är ju så klart skid-LO'n min "favvo"!!! Du är grym!

Kram Sara
P.S. Kul att träffa dig på mässan!

Claudia79 sa...

Mmm underbara LO:sar med mycket stämning i!!!:-) *stor kram!!*<3

Anonym sa...

Älskar dem båda 2!! Färgerna i "Lugn & ro" är SKÖNA, verkligen stämningsfullt! Nu längtar jag plötsligt efter julen igen :) *kram*

Maria S sa...

Så himla läckra alster!!!!