tisdag, september 18, 2007

Två till!!

Två alster till.... Dessa gjordes på mässan i helgen :)

Denna är fin i färgerna, lite lekfull och så... Den gick dock inte igenom säkerhetskontrollen för kommande projekt *s* Så den hamnade här på bloggen istället.


Och så en ganska "enkel" LO om mina älskade barn!!! Ramen tog dock en timme att rita, så den var inte så himla snabb att göra... Den må vara "enkel", men jag är grymt nöjd med den... Mjuka former och blommor och fjärilar till killar, hihi... Kan det bli bättre när man bryter invanda mönster? ;-)

8 kommentarer:

Jag... sa...

Jaa! Så himla fina!! Gillade verkligen fotot med de små mössen!

Anonym sa...

Wow, vilka fina LO:s du har gjort. Stod å kollade lite på när du började med glidar-LO:n på mässan. Fantastiskt snygg! Å den översta, jag skulle nog aldrig gissat att det va du som gjort den. (ta det positivt allså)

webmosterhelene sa...

Tack sötisar!!! Karin, dina ord gör mig jätteglad. Vet du varför?! Jo, för ett av mina mål är att skapa på så många olika sätt att jag inte är förutsägbar :) Jag vill skapa i olika "stilar" - för det är sååå kul att göra olika... Att se albumen växa fram och visa hur olika min personlighet är vid olika tillfällen... Så, stort tack! :)

Fauve Design sa...

Beautiful layouts sweety,your boys are too cute!And i love the colors you used on your niece's layout!

Sara sa...

Vilka färger!!! Så himla fina LO's! Jag älskar starka färger så dessa två kommer att hamna i min inspirationsbok! Det är alltid så kul att se dina nya alster :)

Anonym sa...

Åh vad läcker den är den gröna och svarta! Jag har själv ingen speciell stil utan gillar att gilla allt! Så att du som är en STOR inspirationskälla tänker lika känns jättebra!!!

Höstkram!

Sanna F sa...

UNDERBARA FINA layouter!!!

Anonym sa...

Jag sätter min kommentar här, men den gäller egentligen allt du laddat upp på sistone (har inte hunnit kika in här på länge inser jag nu när jag ser hur mycket nytt du lagt upp - härligt!) - jag blir så GLAD av dina layouter! Glad för färgerna, designen, de fantastiska fotona, dina fina killar (det går inte att låta bli att dra en parallell till mina egna killar, de har ju samma åldersskillnad mellan sig och är "lika men olika" de med!), för att jag riktigt SER skaparglädjen och experimentlustan lysa från sidorna du gör. Du är fantastisk!