tisdag, september 25, 2007

Lever och skapar....

Ja, även om det är lite tyst här, så lever jag... Det är lite mkt just nu, både skapande på uppdrag och så är privatlivet inte helt lugnt just nu... Alltså, här hemma är det mer än bra, men min älskade mams är inte på topp och många andra har det jobbigt oxå. Men jag går inte in på det så mkt, det hör inte hemma här :) Och så har jag grymt mkt att göra på jobbet, och då känner jag direkt av de gamla stressymtomen. Men tar en dag i taget... Och ett alster i taget *s*

De här två sidorna är gjorda för SWE-bloggens räkning, där jag och duktiga Ellison skapat med material sponsrat av Scrapaddicted.

Denna är på Fredriks föräldrars nya hus.... Där passar de här hus- och hempapprena från "Jack & Abby" från Love, Elsie perfekt! De som var på mässan i Göteborg förra helgen kunde spana in denna då - bland många andra alster :)


Sen gjorde jag faktiskt en LO med vintertema, med samma serie :) Tycker det är extra kul att se om man kan bryta mönster och "givna regler" och det gick denna gång oxå ;-)

4 kommentarer:

fraise sa...

En stor inspirationsskatt är vad den här bloggen är! :-) Ååh vad jag tycker det är kul att surfa in på din sida. Och swebloggen. Blir glad av det. :-)

Anonym sa...

Din sidor är toppenfina Helene!

Ta inte ut dig för mycket nu bara.

Höstkramen Anna

Anonym sa...

Vill bara sända dig några extra kramar. Hoppas din mamma blir bättre. Var rädd om dig!

(Favvis)Maria sa...

Vilka fina LO:er detta var! Superfina!