söndag, september 30, 2007

Varit på scrapträff!!

Idag var jag på Söderscrappen, en scrapträff som Lina_K anordnat!!! TACK för en helt underbar dag och kväll!! Det var fantastiskt skoj och även om jag mest pratade och skrattade så tårarna sprutade, fick jag 3,5 LO färdigställda och påbörjade ett clearalbum... Sista LO:n gjorde jag klar nu mitt i natten, kunde inte låta bli (för det är sent nu, MEN det gör inget...)

Visar den första jag gjorde under dagen, orkar inte scanna alla 4 nu. Ugglan är från en papperslinje jag fått av Lucy, en helt underbart brasiliansk serie som jag bara älskar (tyvärr går den inte att få tag på i Sverige).

Och de runda foamprickarna är möbeltassar, som Lucy köpte till mig i Holland. Thanks, dear, you are the best!!! You inspire me so much, give me so much... *love*

Fotot är ett av mina favoritfoton och har därför känts svårt att scrappa, är relativt nöjd med resultatet - något obalanserad kanske, men jag låter det vara och går vidare... Relativt nöjd med resultatet som sagt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fotot är ju bara såå häftigt! Snygg är layouten också.

Höstkramen Anna