onsdag, november 19, 2008

Martin är 17 år!!

Tiden går, man undrar vart den tar vägen? Martin fyller 17 år idag! Långhårig med skäggstubb, gitarrspelande och numer även ägare av en svart hatt *s* Foto kommer på den någon dag!

Vi firade Martin igår, eftersom han åkt hem till sin pappa idag...

Här är födelsedagsbarnet själv


Robin köpte expansionskivan till WoW åt honom :-)


Här är mina 4 killar på samma foto :-)

Bry er inte om det röriga bordet ;-) När man har småbarn har man inte tid att vara pedant, OM jag nu skulle varit det innan så att säga *s*

6 kommentarer:

Christine sa...

Han e ruskigt lik dig, men det vet du va?! ;) =)
Grattis Martin!!

LindaDesigns pysselhörna sa...

Då skulle du se vårat vardagsrumsbord! Jag försöker plocka av det varje dag. Men det samlas snabbt kräk-trasor,nappflaskor och vattenglas när man har en liten 5-veckors kille ;-)

~Karin~ sa...

Hurrrrra för födelsedagsbarnet! Tänk att jag aldrig tidigare lagt märke till hur otroligt lik dig han är!! Värsta klonen på det här fotot :)

Ang. stökigt vardagsrumsbord så är ni inte ensamma! Just nu har Ebba dessutom fått för sig att det är en bra plats att äta på...o när man är 2½ så tenderar maten att hamna på lite större omkrets än tallriken :-/

kram /Karin

Anonym sa...

Det där kvalificeras INTE som stökigt bord - det är ett mysigt dukat bord under användning. :o)

Härligt vad barnen växer - ett år kvar tills han är officiellt vuxen. Vad spännande! Vad stolt du kan vara över alla dina killar, Helene!

Jag lämnar min e-mail med den här kommentaren. Maila mig din gatuadress, så skickar jag CD'n med bilderna på dig, Åsa och småkillarna.

Tack för många fina pratstunder på mässan i helgen. Du är underbar!

Kram,
/M

Anonym sa...

Vad underbart med fyra egna pojkar :) Själv har jag två, men kan tänka mig fler ;)
Vadå rörigt? Hos oss skulle detta räknas som ovanligt välstädat *skrattar*

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Martin!

Jag har oxå en tonåring hemma, titta här ;)
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5619662