lördag, november 15, 2008

TACK!!!

Jag måste bara få lämna ett kollektivt TACK till er alla som kikar in här hos mig, oavsett om ni lämnar kommentarer eller ej. Visst tycker jag, som många andra, att det är skoj att få kommentarer. Men jag hinner tyvärr inte runt och tacka var och en personligen. Och därför får alla ett jättetack och ni som tar er tid att skriva en rad eller två.... Stor KRAM till er :-)

Att jag inte skriver tillbaka betyder inte att jag struntar i att ni skriver, utan det handlar om att jag inte hinner.

1 kommentar:

Karin sa...

Å TACK själv, för att jag får kika in i ditt liv, se alla underbara LO, kort och läsa alla härliga, små jobbiga, mindre roliga och skojiga händelser i ditt liv :)

Det är blandeningen som gör att man vill läsa varje dag. Jag gillar att du vågar berätta när saker är jobbiga, som tex med amningen, det gör att vi kvinnor "känner igen oss" och jag hoppas att det gör att vi har mer förståelse och kanske inte dömmer oss själva och varandra så hårt.

Jag hoppas du förstår vad jag menar, ibland kan det vara svårt att få fram vad man menar i skrift!

Tack