söndag, oktober 23, 2011

Dagens foto - 111023 - söta fötter

Såhär sitter alltid Charlie och leker. Är det inte gulligt hur han sitter med fötterna?!


Dagen har i övrigt varit både ris och ros. Morgonen började aptidigt, redan vid 6 med en tvärledsen Charlie och jag var inte glad pga sömnbrist. Jag missade att Astons simskola började en timme tidigare från denna vecka, så när vi kom dit kunde inte Aston simma. Vilket såklart gjorde honom ledsen.

Men vi åt god lunch på Blåbär och Aston var då vid gott mod. Jag hade lovat honom en leksak och han valde lite senare en Blixtenbil - såklart.

Sen åkte vi på 10-årskalas hos Leon. Richard hade bakat så mkt gott och Åsa gav Charlie en hel kasse med fina kläder att växa i!

Nu är Fredrik och kör gokart och jag inväntar nattning av två små - och mig själv ;-)

{Bloggar på språng med min iPhone}

Inga kommentarer: