tisdag, oktober 18, 2011

Måste skryta om mitt swe-team!!

Jag vet inte om ni vet att jag driver inspirationsbloggen SWE scrapbook (kan inte länka då jag skriver från mobilen, men adressen är http://swescrapbook.blogspot.com).

Bloggen har funnits i fem år, det har funnits många tankar med den och det är så skoj att den fortfarande lever. Numer får jag underbar hjälp av teamet, den har överlevt det mesta - inklusive födandet av mina två småttingar.

Utan teamet vore inte bloggen vad den är. Hög klass på alster, bilder och text. Och det är ett fantastiskt team, sån stämning, sån respekt, sån kunskap!! Jag är stolt att ingå i SWE-teamet och jag hoppas att vi fortsätter i många år till.

Vi jobbar vidare i teamet med att öka intresset för vår pappershobby och det som skrapar på utkanterna av den.

Vilket team, vilka tjejer, jag är stolt över er!! Tack för att ni finns (och tack alla tidigare inspiratörer som under åren hjälp till att forma SWE. Saknar er alla!)

{Bloggar på språng med min iPhone}

5 kommentarer:

MissMian sa...

Gullig du är! Trivs verkligen i gänget <3

hannahoj sa...

Vilka fina ord Helen, va go du é :) Är så tacksam och glad för att jag får vara en del av teamet :) Måste ju också tillägga att jag är riktigt impad av att du får ihop allting, du gör ett kanonjobb!

Sara sa...

Tack själv, för allt jobb du gör!

Jag är väldigt stolt över att vara en del av Swescrap. :)

annika5064 sa...

Jag minns när jag fick frågan om jag ville vara med i ditt team; det var så stort och jag blev alldeles chockad! Scrapbookingen var inte så stor då och det fanns ett fåtal stora svenska profiler, varav du var en! Jag gick på moln i flera dagar innan jag vågade tro på frågan och svara ja...sedan var jag med några år innan mitt intresse tyvärr avtog...kul att bloggen fortfarande lever kvar! Kram Annika/annika5064

Lilla07an sa...

Åååh, goa Helene! Va söt du är! SWE är ett underbart team och jag håller med dig i allt du skriver.

Kram!/M