torsdag, oktober 27, 2011

LO: Happiness is to play on a Snowy Day

Är de inte fantastiska, de här papprena från Authentique?! Helt helt underbara papper och jag är KÄR! Blev så lycklig när Petra på Scrapgalen skickade några av dessa till mig.... Valde att skapa en avskalad och lite enkel sida för att låta papprena komma till sin rätt, utmanade mig att scrappa i överkanten av layouten oxå. Sällan jag gör det, för det är rätt svårt att hitta balansen.


Fiskbensmönster, eller chevron som de skriver i amerikanska bloggar mm, är oerhört populärt just nu.... Ett av papprena innehöll just vågmönster så jag klippte helt sonika ut en bredare bård och lät mönstret komma fram lite mer :-)








3 kommentarer:

Elin sa...

Vilken läcker LO! Jag undrar lite över journalingrutan. Har du mistat den för att få till färgerna eller var den färdig blå-brun?

webmosterhelene sa...

Tack, Elin. Jag har gjort den själv genom att ta botten av en tag och sen gnugga distress ink i två färger på den :-)

Deb @ PaperTurtle sa...

This is such a great layout! And your children are so beautiful.