måndag, oktober 31, 2011

Dagens foto - 111029 - jag demar....

Idag var jag på scrapträff på Övergransgården i Bålsta, det är min underbara dt-mamma Petra på Scrapgalen som anordnade den. Vi åt god mat som Petra fixat, åt goda kakor och pajer som mina dt-systrar Ullis och Ulrika bakat, vi har pratat och skrattat med våra övriga dt-systrar Anna och Cilla samt Therese. Vi saknade vår Mija förstås.... Men men snart så kanske vi kommer kunna träffa henne oxå.

Eftersom jag bloggar detta inlägg i efterhand och inte tog några foton själv, så har jag helt sonika lånat ett foto från det här underbara (!!) inlägget som Ulrika skrev i Scrapgalens blogg. Hon är så duktig på att dokumentera på träffarna ju!

Det är jag som demar lite Multi Medium och resistteknik....

5 kommentarer:

Jozebelle sa...

Det är ju svårt att fota samtidigt som du demar. Snyggt foto

Mija ♥ sa...

Tack - jag kommer så fort det bara är möjligt! Kram, Mija

Anonym sa...

Åh, jag skulle varit där men kunde inte den här helgen! Jag har bokat in mig på julmyset och längtar jättemycket. Hoppas du kommer vara där då, skulle vara jätteroligt att träffas igen! Kram Carina Å

webmosterhelene sa...

Det hade varit väldigt roligt att ses igen, Carina. Men tyvärr kommer jag inte komma till julmyset :-S Ska på träff den 19 nov (swe-gängets dt-träff) och sen träff den 3/12 hos Scrap-Perra. Så kan inte åka bort varje lördag 3 helger på raken :-S

Hanna-Marie sa...

måste åxå bli bättre på att kommentera igen! var mycket bättre på det innan facebook :-D nu kommenterar ju där och gillar vad folk skriver m.m. så då blir man lite lat i bloggarna :-)

får hoppas jag kan dyka ner till stockholm senare nå tag så man får träffa lite sweisar :-D