söndag, oktober 30, 2011

LO: Hisnande biltur

Idag tänkte jag visa en lettersize-sida som jag gjort till Astons album. Det är inte så ofta jag gör sidor till honom, väljer ut små godbitar här och där. Tror inte han vill ha 5000 sidor och 72 album med sig hemifrån då han är vuxen. Men han har redan 20 sidor i sitt album och han är bara tre år. Så även om jag sällan skapar till honom, så tickar det på ibland :-)

De här urcoola papprena från YouDo som Sanna på Pappersbiten skickade mig passar helt klart perfekt till min biltokige Aston :-D






7 kommentarer:

Mag sa...

A funny Layout !
Thanks for visiting my blog... I'm very happy to discover your work... very interesting !

Eli sa...

Hei! Fant deg plutselig på en norsk scrappers blogg og måtte bare kikke innom :) Gøy å se på dine fine scrapperier igjen! Ha en riktig fin uke :) Hilsen Eli (- mamma til webbisene Sondre og Kristoffer)

webmosterhelene sa...

Thanks Mag!!

Eli, vad roligt att höra från dig!! Det var ju såååå länge sen! Försökte se om du hade en blogg, men det hade du visst inte själv?! Hör gärna av dig igen, hoppas ni har det bra!! Pojkarna måste ju vara stoooora nu!

Eli sa...

Hei igjen :) Har ingen blogg nei; jeg får meg liksom bare ikke til å ha en, men syns det er veldig kjekt å kikke innom andres blogger så - burde vel kanskje lage meg en :)Gutta har blitt store ja! Sondre er 11 og Kristoffer blir snart 10. Årene flyr fort! Isac er jo stor han og; og dine flotte gutter da :) :) Skal kose meg med å kikke litt mer her i den koselige bloggen din og på det fine du har laget. Gøy å finne deg igjen altså :)

joggemia sa...

Seriöst...detta är en av de häftigaste layouterna jag sett! Så cool!

Kram!

Sofia sa...

Åh vilken härlig LO, den gillas mycket.

Mette sa...

Den här layouten gillar jag massor!