söndag, januari 29, 2006

Dagen är till ända...


...och jag passar på att visa mitt bidrag till denna veckas fotoutmaning på Papprikas forum, temat var Underbart och jag tolkade det såhär :) Jag längtar till sommaren!!! Ja, det gör jag verkligen! Jag kan inte påstå att jag inte gillar vintern, för den är himla härlig oxå. Men med sommaren är det nåt speciellt, jag tycker om solen, värmen, vinden, badandet, semestern, dofterna, sommarregn, resor osv... Tycker detta foto riktigt doftar sommar :)

Igår pratade vi mer med Micke och Mona om att ev. resa till Disneyland Paris... De hade förslaget att åka 2 dagar före midsommar och fira midsommarafton på Disneyland Paris, det vore verkligen nåt :) Vi ska prata vidare om det, men det är ju före högsäsong och så är det ju ett lite annorlunda sätt att fira midsommar på. Jag vill även passa på att åka dit med killarna, kanske är detta sista sommaren de vill göra nåt med oss... Nu är de ju 14 och 16 år... Men hoppas att de har lust att tillbringa många fler somrar med oss, även om de blir äldre och mer självgående...

Lite halvångest inför att det nu snart är ny jobbvecka, har ju så ont i nacken/axlarna och på vänster sida i huvudet... Måste ta mig till läkaren och kolla om de kan ta reda på vad det kan bero på... Men hur ska man hinna ta sig dit då? Jag skulle behöva ha några veckors ledighet, till att bara pyssla, fota och njuta ;-) Jaja, om 28 år är jag pensionär, då finns det massor med tid till sånt ;-)

Tjingeling!

2 kommentarer:

Zarah sa...

Makalöst vackert foto! Jag föreslår att du säger upp dig från jobbet och blir lärare i fotografi - du har en elev häääär... *viftar med ena handen*

Anonym sa...

tjohoo
har lagt din, blogg bland mina länkar hoppas det är ok...
både på msn bloggen o nya bloggen ahr itne betämt mig vilken som är lättast o jobba med;)

//Ann Ejris
http://ejris.blogspot.com/
http://spaces.msn.com/ejris/