söndag, januari 29, 2006

Fotoswapp på G :)

Jag och Sofie/Knasbanan har bestämt att vi ska swappa varandras foton :) Ska bli såååå kul, hon är en underbar scrappare... Med fantastiska alster, så dekorerade och underbara :)

Sen får jag ju lite prestationsångest, jag med min grafiska och fyrkantiga stil *s* Ja, det är ju som sig bör, då presterar man bäst (ja, jag iaf)... Men nog är det fånigt att man känner så? Jag menar, Sofie skulle ju inte vilja att jag ska scrappa hennes foton om hon inte tycker om det jag gör *s* Så, bort med "ångesten" ;-)

Ser framemot det superdupermycket!! Vi har ju pratat om det ett tag nu, och nu blir det av! Ska se till att hitta några bra foton bara :)

Det här fotot på mig är taget idag :) Som vanligt ett självporträtt, från min fina sida ;-) Av ngn konstig anledning blir alltid fotona bäst om dom tas från höger sida *s* Jaja, här ser man att tanten har 3 år kvar till 40 ;-) Känner mig definitivt inte gammal, men nu ser man alla skrattrynkor :) Dom bjuder jag på, det ska ju synas att man lever och har skoj :)

Jag och Fredrik var en kort sväng till MacKinley's. Micke, Mona och Matilda var där och softade lite innan de skulle på middag hos en kompis i krokarna... Så vi knatade dit och snackade lite :) Så trevligt!!! Jag tog bara en cola, men Fredrik tog en öl... Men jag mår inte så bra, har ruskigt ont i axlarna (har dammsugit och bytt gardiner idag, och av ngn anledning får jag alltid så himla ont i axlar och nacke numer när jag gör sånt), så jag nöjde mig med en cola... När vi kom hem lagade vi middag, det blev smördegsinbakad oxfilé, pommes frites, bearnaisesås, grönsaker och grovt bröd. Mums! Sen har vi kollat på mitt favoritprogram: CSI Miami :)

Mot sängen nu!!! Måste vila min nacke lite... Natti!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra! En stor bild :)
Kram

Zarah sa...

FIN bild!! ....och du har blivit utmanad! *pekar på sin egen blog* ;)

Anonym sa...

Vad snygg du är :-D
Du ska inte ha ångest! Du scrappar ju bara såååå fiiint!

Millan sa...

Hej Helene!
Titta gärna in på min blog, jag har utmanat dig att svara på några frågor!
Kram

Mindi sa...

Aha då är jag med. :)
Är du lite lite sugen då? :)

Nu har jag svarat på dina frågor. :)

Kram kram

Anonym sa...

Vaddå tant?? Du är hur fin som helst!! Så det så!

Inte ska du ha ångest inte, du scrappar lika underbara som Fiffi, fast på annat sätt! Så det så! ;)

Anonym sa...

Nämen hallå där! Du ska inte ha ångest för nånting. Vi scrappar olika, men jag ÄLSKAR din stil och det ska bli en stor ära att få ha ett webmoster-alster i mitt album :) Jag har valt ut foton och ska fixa en liten text sen skickar jag över bilderna till dig! ;-)