tisdag, januari 24, 2006

God morgon!

Hoppas att ni får en trevlig dag idag :) Jag vaknade med trist spännings-huvudvärk - igen... Ska ta och jobba hemifrån idag, så det inte blir värre :-S Det brukar oftast kännas bättre när jag kan styra mitt jobb själv, med tider och om jag måste vara på plats eller ej... Så nu jäklarns ska värken bort!! Har sovit gott inatt, som en död sill, så det beror ju inte på det :) Nåja, ska sluta tjata om den där erbarmerliga huvudvärken, på det hela taget är det ju riktigt bra :)

Vill oxå bara visa det här kortet jag tog på Sascha häromdagen :) Jag har klätt om en gammal stol, och den står vid elementet i vardagsrummet... Där ligger katterna och myser om vartannat... Det är väl mysigt att ligga där i värmen som strålar från elementet.

Ha en bra dag!! Det ska jag ha!
>--kram--<

3 kommentarer:

Sandi sa...

Hej vännen!
Är ute och läser ikapp. Trodde jag först hade kommit in till mig själv ;)
Hoppas allt är bra och att huvudvärken är väck!

Själv är jag dålig och Mille med, men att den sistnämde är det är ju ingen ovanlighet precis.
Tjusig lampa ni fått i vardagsrummet med.

Kram Sandi

Anonym sa...

http://mikrob.com/leaves/?p=56
Svara på. ;-)

Zarah sa...

Anton tackar och spinner - och hälsar att din katt minsann inte är så illa heller! ;)

Jag har suttit och bråkat med html'en på den där bloggen i en timme, nu - men nu ska det vara klart, så att jag kan svara! :)

Tack för inlägget! Jag blev jätteglad! Är det okej om jag länkar till din blog, månntro? :)

>--kram tebax--<