söndag, januari 15, 2006

Favoritlayout och jag VANN!!!!

Förra helgen, den 7-8 jan, var det cybercrop på http://www.scrappiz.se och jag var med i några av tävlingarna.... Denna layout gjorde jag i kategorin "Fläta papper" och blev såååå nöjd!!! Hela hjärtat är flätat av papper och jag tänkte både länge och väl för att komma upp med nåt nyskapande och annorlunda mot vad beskrivningen var...

Och idag fick jag reda på att jag VANN tävlingen *lycka* Helt otroligt vad glad jag blev, vilken ära!!! Jag har till och med fått meddelanden om att det är flera som tyckte detta var cybercropens vackraste och finaste bidrag *rodnar*

Ja, ibland bara måste man få "skryta" lite...

Kram och hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegrattis! Hade inte sett den innan men den var verkligen superfin :)
Kram

Anonym sa...

Jomen den tål verkligen att skrytas om! Hade ju missat den när vi pratade om den, men rusade såklart hem och letade upp den när jag kom hem - och den är underbar! KLART att den vann! ;)

//Jenny :)

webmosterhelene sa...

Tack tjejer :) Vad ni är rara :) Skoj att ni kikar in hos mig oxå!!