lördag, januari 28, 2006

Tom Cruise, släng dig i väggen ;-)

Ja, gör det :) Tänkte på filmen "Color of Money" med Tom Cruise som biljardspelare, en gammal klassiker numer.... Skämt åsido, jag var och spelade biljard med jobbet igår kväll... Har inte spelat biljard på över 20 år, så det var himla skoj :) Jag är oftast inte bra, nästan alltid sämst, på allt vad bollsporter heter, men denna gång var jag faktiskt riktigt duktig... Otroligt men sant ;-) Det var riktigt kul, och mitt lag (jag och Ulla, vi var tvungna att göra om lite - eftersom vi var hela 10 st så gick det inte riktigt att spela 2 och 2, det hade blivit för dyrt) vann våra 2 matcher *s* Kul att få vinna ibland ;-)

Nå, innan vi kom till biljardhallen möttes nästan alla jobbtjejer upp på jobbet. Vi käkade pizza/sallad (jag och Neamie käkade sallad, de andra pizza). Så nice att bara sitta och snacka och ha det mysigt... Sen drog vi till Biljarden på Bondegatan... Ingen visste vad vi skulle göra, förutom Ulla och Gunn som bestämt denna personalfest :) Så det blev mycket fniss när vi insåg att vi verkligen skulle spela biljard... hihihi... Bara att kasta sig ut över borden ;-)

Idag ska jag ta och städa härhemma, bland annat se till att få bort allt skräp från balkongen, få ner julgardinerna (skäms, men det är sant, dom sitter fortfarande uppe), plocka iordning och dammsuga lite... Om vi hinner så åker vi och storhandlar idag, annars får vi göra det imorrn istället. Vi får ju inte överdriva :)

Jag har tagit mig en migräntablett, har sovit illa inatt, mått illa och haft mig... Så nu förebygger vi :)

Ha en underbar lördag!

>--kram--<

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Så kul att läsa din blog! =)
Kan du inte göra bilderna du lägger in lite större? Jag klickar och klickar men får bara upp samma storlek som innan :P
Jag är en nyfiken individ jue!

webmosterhelene sa...

Jo, Mysmasken :) Det skulle jag kunna göra :) Gör dom små för att dom ska ta mindre plats i kb, men ska göra dom lite större åt dig ;-)

Anonym sa...

Åh så snällt :)
Fast jag lovar att det är fler än jag som är nyfikna. De vågar bara inte erkänna det ;)