tisdag, januari 03, 2006

Ute är mörkt och kallt...

Ja, jag vet att vi har lämnat den mörkaste natten bakom oss, och det är fantastiskt vackert med all snö! Tyvärr missade jag det soliga och fina vädret igår, hade varit fantastiskt att fota lite underbara vinterbilder i solljuset... Jaja, man är ju vuxen och måste jobba oxå.

Naturen bjuder på så många underbara scenerier, oavsett säsong! Det gäller bara att vara uppmärksam på de små tingen och ta tillvara på de små stunderna. Passa på och titta och njut, se vad naturen förändras. Ibland är det bra att höja blicken oxå, för då ser man vad som finns i träden :) En "snöorm" *hihi* Nä, det är bara snö som ringlar sig kring trädgrenen, men ibland så får man ju faktiskt fantisera oxå!

Ut med kameran, min vän! Passa på att föreviga de fantastiska scener som vår natur bjuder på i vinterskrud!

*puss och kram*

3 kommentarer:

Mindi sa...

Sååå vackra kort du har tagit vännen! Kan liksom inte titta sig mätt på dem.... jätte vackert!

Kram kram!

Suss sa...

Jättefina foton på din sida, jag kikar in och läser "ikapp" lite innan läggdags.

Kram på sej!

Anonym sa...

Åhh vilket underbart foto!
Kikar in och kollar läget hos dig lite då och då! :-) Så roligt att se lite fler av dina layouter på Scrappiz! Jag blir så inspirerad!! stor kram!!