lördag, augusti 25, 2007

Duktig idag!!

Trist att du inte kunde komma ner, Paula!!!! Saknar dig!

Jag och Fredrik har idag inhandlat ny sopborste och sopskyffel, ny tvålpump, ny tvättkorg och ny torkhiss till badrummet!! Torkhissen - man har ovanför badkaret för tvätten - pajade i veckan som var och jag har inte kunnat tvätta på flera dagar = tvätthögen växer lavinartat!!

Fredrik har dammsugit hela lägenheten och jag har tvättat fönstrena i sovrummen, de var übersmutsiga :-s Men nu är de ok igen :) Och så håller jag på och frostar av frysen och tvättar kläder, snart klar!!

Så jag känner mig nöjd med dagens dagsverk! Nu är Fredrik och kör 24 timmars gokarttävling på Tuvängen. Han blev medbjuden idag, och det var superskoj att det fanns en plats ledig i ett team :) Så jag är solo och funderar på att ta mig en promenad och sen skapa lite.... Måste bara vänta på att frysen har runnit klart ;-)

1 kommentar:

Malin sa...

Härligt med skapartid:)

Ska bliså kul att få kika sen!!!

*kram*

å föresten kommer du ner i september på svenska mässan :)