fredag, augusti 24, 2007

Jobbar ikväll...

Dags för första simkvällen, ska bli så skoj att träffa alla ungarna (och föräldrarna) igen. Var egentligen planerat att en annan tjej skulle jobba ikväll, men hon har haft lite mkt i sitt liv just nu och behövde lite ledigt... Jag tar gärna första gången på terminen, det brukar sätta tonen - även om jag fick ändra mina planer lite :)

Men vi får då se hur det blir med skapandet ikväll. Det kliar REJÄLT i skaparfingrarna, har lust att gräva runt bland mina "gamla" foton och skapa med dom... Men vi får väl se hur det blir med den saken...

Imorrn får vi se om söta Paula kommer till Sthlm, annars kanske jag kan stjäla till mig lite skapartid... På söndag är det Formel 1-fika hos Mx3, och min syster frågade om jag ville ha med lilla Leah dit :) Såklart får snuttan följa med!!!

Tjing och hej, nu drar jag till jobbet!

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Jag tror jag fattar vad Formel1-fika innebär. En lååång fika medan de åker varv efter varv efter varv efter varv...
Men vad är "hos Mx3"?
Kraaam. //Anna