onsdag, augusti 22, 2007

Jag älskar att scrappa!!!

Det är så fantastiskt kul!! Det är kul att leka med olika stilar, att leka med olika färg- och tonskalor... Ibland vill jag vara strikt och ibland totalt galet lekfull, som ikväll... Hakade på en scrapliftutmaning på Scrappiz, men min sida blev helt helt olik orginalet... Men ibland lever en sida sitt egna liv och man kan inte ens se att man utgått från nån annans sida.

Jag är NÖJD med denna hysteriskt roliga LO, galet nöjd :) Den är rolig *s*


Här är Katarina76:s sida som jag använt som bas. Jag har inspirerats av 2 foton och papper lager-på-lager...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sida du fått till! Den är underbar!!! Så lekfull och färgrik!! Jag förstår att du är galet nöjd med den!
MVH Miaa

Eize sa...

Härligt färgsprakande och "galen".

Christine sa...

Oj vilken härlig sida!!
*Me like a lot*

Sofia sa...

Underbar härlig layout som man inte kan annat än bli glad av.

Anonym sa...

Riktigt läcker layout!

Sara sa...

Guuud vilken UNDERBAR LO, helt galen :) Nu fick jag massor av galna idéer när jag såg din galna LO!

Kram Sara

Anonym sa...

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR denna Helene! Helt fantastisk!
annika5064

Sanna F sa...

WOW vilken underbart härlig och sprakande layout!!
Super snygg!!

fialoppan sa...

Underbar sida, älskar färgerna! Jag har liftat den svart-vita ramen, hoppas det är ok!